+ Van inzicht tot realisatie

Een strategisch grondplan vormt de blauwdruk van jouw concept, gebaseerd op
diepgaande inzichten in jouw merk, assortiment en klanten – het is de kern van een
succesvolle winkel of showroom. We gaan pas over tot het ontwerp nadat de strategie is
vastgesteld. Aber begeleidt je van inzicht tot realisatie, inclusief eventuele uitrol.

Retailscan

Benieuwd hoe jouw winkel scoort op vlak van winkelbeleving? We onderwerpen je winkel aan een analyse en formuleren concrete adviezen.

Strategisch grondplan

De essentie van je concept is een strategisch grondplan. We stippelen een klantenroute uit.

Interieurontwerp

We vertalen het DNA van je merk naar een unieke look & feel tot in de kleinste details.

Communicatie & beleving

Een gestructureerd communicatieplan en correcte implementatie zorgt voor beleving.

Werfopvolging

We realiseren je project volgens een vooropgestelde timing en budget.

Uitrol

Open je een tweede filiaal? We kunnen het succesvolle concept in een verkort traject implementeren.

Quick wins voor je winkel of showroom

Wil je je winkel of showroom snel klaarstomen voor de toekomst?
Tijdens een kort traject kijken we naar laagdrempelige en snel te implementeren quick wins die je omzet en bezoekersaantallen verhogen.

+ Extra focus in onze aanpak

Coaching klantvriendelijkheid

Onze concepten zijn sowieso klantgericht, maar we begeleiden ook medewerkers in het bewust omgaan met klantvriendelijkheid.

Visual merchandising

Het plaatsen en combineren van producten is een kunst. We geven opleiding waarna je zelf aan de slag kan.

Onze duurzame en circulaire visie

Onze interieurs zijn niet alleen visueel aantrekkelijk, maar worden tevens gekenmerkt door een sterke nadruk op het hergebruik van materialen.

Bij Aber zijn we ervan overtuigd dat het omarmen van duurzaamheid niet alleen gunstig is voor onze planeet, maar ook de zakelijke groei en het succes van onze klanten bevordert.

Bezoek onze showroom CIRC.LAB om een scala aan biobased en circulaire materialen te ontdekken.

De kracht van een eigen productlijn

E-commerce transformeert de retail. Wij geloven
sterk in het ontwikkelen van je eigen productlijn als differentiator.

Door naast het bestaand assortiment ook een eigen product of merk te ontwikkelen, verover je een unieke positie in de markt.

Bovendien geniet je van hogere winstmarges en behoud je de mogelijkheid om online concurrerend te blijven.

De mening van onze klanten

+ Weba Deinze

De winkel is nog steeds op en top WEBA, maar heeft een compleet andere look gekregen, duidt Theo. Zo zijn we wat van het WEBA-blauw afgestapt, maar het figuurtje Arsène blijft wel heel belangrijk. Daarnaast zijn ook de houten latten, doorheen de winkel en zeker als bekleding van onze balies, een echte sfeermaker. Wie hier binnenkomt, voelt zich meteen aangetrokken. De complimenten van klanten en van collega’s in andere vestigingen, zijn het beste bewijs van de geslaagde samenwerking. En ook de stijgende omzet is ongetwijfeld te danken aan deze investering.”

Theo De Witte
In dubbelinterview voor Sterk magazine

+ KRINGWINKEL KUST

We hebben nooit kunnen verwachten dat onze maandelijkse omzet zoveel zou stijgen. We krijgen veel enthousiaste reacties. Ik weet niet in hoeveel superlatieven we moeten spreken om tot uitdrukking te brengen, wat voor effect het geeft voor personeel, cliënteel en de buurt.

Armand Timmers
Hoofd verkoop & communicatie

+ Electro Mac

Elektro MAC Deinze getuigt over zijn klant: "Dank voor de service en de korting en dank voor het pad in uw winkel;-) We kwamen binnen voor het afhalen van een expressomachine en gingen buiten met een expressomachine, een scheerapparaat, een dongle, een gsm en goesting in een 2de pick-up;-)"

Geert Schobben
Zaakvoerder Electro Mac Deinze

+ Heyerick

"Valerie van Aber zorgt voor een meerwaarde in je winkel! Ze bekijkt samen met jou de missie, strategie en focus van jouw winkel en houdt rekening met jouw klanten en medewerkers. Op die manier komt ze tot een ontwerp voor een praktische, budgetvriendelijke (indien nodig...), maar vooral commercieel interessante winkel. Wij merken alvast een meerverkoop in de afdeling die ze nu heeft aangepakt en zullen zeker opnieuw beroep doen op Aber voor de verdere uitbreiding van onze winkel! Merci Valerie!"

Griet Heyerick
Zaakvoerder